torsdag 8 januari 2009

Typiskt..

Än så länge har man fått tackat nej till 4 jobb ! Inget jag gillar !!
Först igår ringde Lidl och frågade om jag kunde hoppa in, men hade ju ingen bil.. sen ringde Hörby och frågade om jag kunde ta natten till idag. Men det kunde jag inte heller av två anledningar, 1. Ingen bil. 2. Begravningen var ju idag. Sen idag har dem ringt två gånger, om jag kunde ta natten idag till imorgon, men då hade jag kommit försent till första lektionen av matte. Sen ringde dem och frågade om jag kunde imorgon 7-13.30 och det kunde jag ju så klart inte ! FAN... mkt pengar jag förlorade nu :(

Jaja, begravningen idag var jätte fint. Tyvärr kunde jag inte fälla en tår,varför ska det vara så svårt att gråta inför andra ? Jag var nära när vi skulle ta förväl.. men ikke !
Men jag hoppas du får det bättre där du befinner dig. RIP Lennart.

Längtar !!!!

/ S

Inga kommentarer: