måndag 19 januari 2009

Nytt jobb, ny vardag.

Idag fick jag samtalet jag har väntat på i en vecka :)
På lördag börjar jag min bredvidgång till en flicka som är 10 år. Ska bli så himla kul.
kommer dessutom få fasta tider, hur skönt är inte det liksom ?? Lovely !!
Enda nackdel är att jag kanske inte får dansa denna termin, fast det vet jag inte förrän på lördag då jag nog får mitt schema. som det ser ut har jag ialf 4 eftermiddagar, de vill säga oftast 16-20.30 pass i veckan. sen även helg jobb har man. Så gymmet blir sena kvällar eller tidiga förmiddagar, så sorry grabbar, inte mkt träning med er inte. Men så är det väl i vuxenlivet ?
Att man får sätta saker åt sidan som man gjorde i sin "barndom" Som när man gick i skolan kunde man vara med på alla aktiviteter. Men så funkar det inte när man kommer in i vuxenlivet. Förr kunde jag dansa 4ggr i veckan, men nu hinns det inte till. Ialf inte i det yrket jag har valt. Omsorgen.
Är det så att jag inte jobbar varje onsdag, utan kanske varannan eller var tredje, eller är jag kanske bara ledig en onsdag i månaden då får jag i värsta fall betala 100 kr, för enstaka lektioner. men det löser nog sig. Jag som har varit så danssugen !! Men jobbet är ialf viktigare.

Hur ser dagen min ut idag då ?
Blir bara en massa slappande, gymmet ikväll.. maxa till topp !! =)
Kanske träffa någon av tjejerna ? hm.. får se.

Hur ser er dag ut ?

Inga kommentarer: