lördag 3 januari 2009

Mysko.

För det första måste sno ett citat från älskade bellas blogg som låter så himelsk roligt :

"Goddag goddag, säg får jag jag slå in en handgranat i munnen på er och dra bort säkringen, det går bra ja, jaha, så där då, pang och adjö din fan."

som bella även säger,galen att gilla det? Antagligen ja ! haha fniss..

--

Måste även påpeka, jag kan INTE sluta TÄNKA !
Varför ska jag vara så rädd ? Eller kanske är rätta svaret FEG?
Tror faktiskt jag e mer rädd än vad du är. Men har i och för sig min skäl till det också !

--

Pratade nyss med Zara my Girl, hon var lika trött som jag, vilket då måste innebära jävligt trött ! Tror dock jag e tröttare.. har ju till och med spenderat 1,5h på gymmet.. tokigt, kan ju inte bli annat när man tränar med mina två toknissar :)
Så kvällen blir nog ännu en lugn hemmakväll, bara att gilla läget, vilket jag gör också !
Nej, tack och adjö din dumme fan !

/S

Inga kommentarer: