fredag 30 januari 2009

Everytime we touch

Då var det fredag, började dagen som vanligt med Matte, sen efter matte skulle man till syon, Åsa, där jag gjorde en ansökan om att få komma in på Omvårdnadsprogrammet så att jag kan bli undersköterska. Och startar dem inte upp den så får jag plugga på heltid på komvux nästa termin, läsa upp betyg så jag istället kan söka till sjuksköterska :)
Sen efter skolan kom Zara och hämtade mig och det blev en snabb tur till Burlöv center :)
Där handlade jag ett par svarta byxor, en svart tröja till dansen, tights och annat smått o gott, å så klar SPRIT blev det också :)) Till morgondagen.

Idag blir det en sväng hem till Pernilla, singstar på högsta nivå. wooo... innan vi ska dit där ska jag hem till Zara, kolla lite i hennes garderob, sen hur kvälle avslutas återstår att se.
Jobb imorgon ju, men börjar 9.00 så det blir en nykter kväll ialf.
Nej nu ska jag göra annat, som att städa inför imorgon.

Saknar dig till max !

Hur är er fredag ?

/S

Inga kommentarer: