onsdag 28 januari 2009

En trevlig Onsdag.

Började dagen med att försova mig ! Typiskt, vaknade 7.34 och mitt tåg går 51. Men som tur var hade pappa inte kört in till stan än så jag kom i tid till Mattelektionen :) Har fått hur mkt som helst i läxa till fredag, så får strax sätta igång.
Sen efter matten, 9.10 blev man hämtad av Peter, en arbetskamrat från Hörby. Vi begav oss till Lund för att spela lite innebandy, så jävla kul det var ! Lite teknik hade man allt kvar, gjorde 5 SNYGGA mål :) inga mesiga mål här inte.. woooo... men dem 5 målen jämnar tyvärr inte ut antal mål jag SLÄPPTE IN. Kom fram till att jag inte ska stå i mål :) haha.. men ialf nu har man fått prova på det också. Fick bara två bollar på mig, en på bröstet, gjorde sisådär ont, mer klantigt att jag lägger ner bollen (hållt den mot börsten med hjälp av armana ett lite tag) när motståndaren (Peter) står framför mig och putar in den i mål.. hmm... jadå ! Sen står man i mål IGEN, så Peter skjuter mot mål, och träffa mig i huvudet, aj aj aj därav andra skottet på mig. Men som Peter säger till mig, Sandra detta är inte fotboll, här ska man inte nicka in den. Hmm.. håller nog med om det. Glömde säga, Peter som sköt första skottet också !
Men nästa gång e jag förbered.. you´re going down ! Mohahaha...

Sen käkade vi massa onyttigheter, anderssonsgatukök, tur vi tränade innan då :P hahaha...
Och nu är man hemma, har städat lite grann.. och nu tänkte jag faktiskt kolla vad vi har i kylen, ska ju göra Grekisktsallad med vitlöksbröd med J. :) Så lite mys blir det idag också. Vem vet sen när man får mys igen ?

Ska även duscha och plugga lite innan han kommer :))

Hur är er onsdag ?

/S

Inga kommentarer: