fredag 2 januari 2009

Bara måste ?

Känner en sån konstig känsla, känns liksom skumt att du inte är här. Har fått en vana att ha dig hos mig, och det är inte bra. Måste vänja av mig detta fort känner jag.

Imorgon är jag er mina flickor :) Kan ju inte förunna er inte.. Vad vore jag utan er ? Ni finns alltid därför mig, precis så som jag finns för er. Och det hoppas jag att ni vet. KÄRLEK !

Måste säga att det är skönt att bara vara hemma idag. mys mys. Kunde varit mysigare ! Nej det kunde det inte alls ! ah blir galen på sånt här ! Gillar inte det alls. Vill önska bort allt, men då vore det att ljuga för mig själv.

Är så lycklig, men samtidigt LIVRÄDD. Ska det vara så ?
Ingen har sagt att livet är lätt, så man får väl fånga dagen på bästa sätt.
Jag vet att du är lika livrädd som jag, och jag vet att du inte gillar detta heller.. men du är inte ensam om det. Vet inte om du minns allt som sades häromdagen, men jag minns en hel del... och jag e även rädd att jag sa för mkt till dig, precis som du sa till mig. Men du ska veta trots allt vi sa till varandra så är jag glad att allt e som vanligt mellan oss !

Nej dax för mig att nanna kudden, upp snart ju ! Godnatt och sovgott.

/S

Inga kommentarer: