fredag 16 januari 2009

Nästan lite vårkänsla över det hela.

Andra dagen idag som solen lyser så fint :) Hur mysigt e inte det egentligen ?
Har till och med varit ute och promonerat i byn med lilla Lufsen, mysigt !
Sen har man även fått sina kläder från HM. Love love love. Fick dock skicka tillbaka två saker, beställde en kjol, men den var förstor så fick beställa mindre stl. Tur att det var på det hållet ialf =) Sen även ett par shorts som jag inte alls gillade färgen på så fick byta färg. Hoppas denna är finare, annars e väl ödet att jag inte ska ha dem ?

Här nedan kan ni även se vad jag beställde.




Sen idag händer det inte mycket mer, ska jobba natten idag, så börjar redan 17.00 sen går jag av 09.00 imorgon. Ska bli trevligt idag, e ju pizzadag idag.. woohoo =)
Annars i veckan har man jobbat, tränat, vatt med J.
Har även fikat i onsdes med Anna-Maria, var så kul att träffa dig :) Sen så jobbade Marika så klart,3kr. väldigt trevligt att snacka med henne också =) Saknat er alla ju!!

Måste bara säga, att igår kändes allt så overkligt. Trodde allt var en dröm när jag vaknade, vet inte varför.. men allt var så mysigt igår. Hoppas verkligen på lördag, om det nu inte var en dröm :P hehe... tänker på dig hela tiden ! Det är en sån underbar känsla ska du veta :)
Nej nu får man väl sluta dagdrömma och göra något vettigt medans man fortf. e ledig =)
Hur ser er fredagkväll ut ?
/S

Inga kommentarer: