tisdag 20 januari 2009

Titel, måste man alltid ha en titel ? Varje gång jag skriver,kommer titel upp ?!
Som vanligt vet jag inte alls vad jag ska ha för titel. Kanske till och med inte ska ha någon.

Well, vaknade inte för så längesen, fick ett samtal från jobb. Så imorgon blir det jobb 7-16 likaså på torsdag dock 7-15. Skönt med lite dag tider. :)
Sen även bredvidgången på lördag, så 3 jobbpass blir det denna veckan. alltid något :)
Förra veckan hade man ju bara nätter. Lite skönt att variera sig.

Måste även lägga till i min blogg (Henke som påpekade) : Josef, känn dig bloggad !! Och ja det gjorde ont ! :P Lite internt där, tänker inte skriva vad det gäller. :) Rättar sagt det går inte återberätta historien på gymmet igår. Kan ju även tillägga Grisen kom fram. samt tårar ?!
Hmm, är lite osäker att gå till gymmet idag, tänk om liksom. Njaee... han skulle bara våga !! :D
Bring it on!

Jag saknar dig så det gör ont.
Längtar tills vi får leka, om så solen ska gå ner 3 ggr till.

/ S

Inga kommentarer: