fredag 23 januari 2009

Helt slutkörd..

Då var det fredag, ledig idag :) Eller ja, jag har haft en lektion, matte.
Har nog aldrig varit så trött på en matte lektion som jag var idag ! Ska strax bädda ner mig. Mina ögon e såååå tunga. Idag blir det bara en hemmakväll tillsammans med J, jobb imorgon ju, 8-15.

Igår kväll begav mig sig till B2 tillsammans med Ullis, lasse, Jessika och syster. Sen kom även hennes kille. Det var sån Guitar hero kväll. Var ganska trevligt.
Camilla anmälde mig i spelet, tack för den. hehe.. vann ialf över henne, dessutom stort :) Me like, så gick vidare i A-spelet, men åkte ut där ganska snabbt. haha. Kanske får öva mer hemma till nästa gång.

Nej orka.. skriver kanske mer senare.
Annars, ha en toppen fredag !

/S

1 kommentar:

AnnaMaria sa...

Hehe, ja jag fick som tur var ett möte på onsdag redan så jag kan börja jobba snabbt igen.. du vet, bensinen e inte gratis haha.
Ja jo det är bra, fast saknade till min man gör mig galen. :P
får komma till eslöv nån dag nästa vecka! Pusss