onsdag 21 januari 2009

Surt och salt.

Då var denna dagen över, elr ialf jobbmässigt. =)
Har varit en trevlig dag idag, allt bara flöt på precis som det skulle, tvättning, Bingorunda på DC , fixa och donat med rullstolar. Ja denna dagen har varit najs.
Imorgon ska jag även jobba 7-15, då är det BARA städning som gäller, nämre bestämt 2 lgh som ska städas ? Ni som har missat vad jag jobbar med, så jobbar jag på olika gruppboende med funktionshindrade människor, med andra ord inom omsorgen :) Nog om det.

Nu ska man snart börja med maten, Korvstroganoff nämre bestämt. MUMS ! har varit sugen på det sen igår.. wooo... Sen ska man även tvätta och ha sig. Tror jag även ska plugga lite matte senare ikväll, missade lektion idag pga. jobb. Sen blir det även lite mys med J.
Inte fel :) Ska nog be om lite massage, speciellt hårbotten !! Har en boende som gärna knipps och drar i håret.. så massa bra tag fick hon allt tag i ! Ajja, inte så farligt som det låter, men det e ialf jobbigt, jag trodde jag var så smart idag, satt upp håret även klämmor i håret för att hon inte skulle få fatt i det, hjälpte det? Nej, hon bara drog av alla klämmor istället. haha. Hon e underbar ändå :))

Nej man kanske ska sätta igång så man nån gång kan slappna av !!

Lycka till på operationen lillasyster. Kommer in på fredag !!
Btw, bloggen håller på att uppdateras, därav utseendet !

Ha en fin onsdag.
/S

Inga kommentarer: