måndag 5 januari 2009

Ny vecka

Idag ska man först på ett möte, min syster och hennes vänner ska starta upp en tidning, en tidning för ungdomar i Eslöv. Så ska jag sköta ekonomin. så första mötet är idag.
Efter mötet ska jag träffa tjejerna :) Så gymmet får vänta tills imorgon.
Har ju inte träffat mina tjejer på ett tag så ska bli väldigt trevligt. Kärlek !

Sen följs veckan upp med tråkigheter, ska ju på begravning. RIP Lennart !
Sen får man även reda på om jag kommer in på Matte B kursen, vilket jag verkligen hoppas på, så jag äntligen kan få G ! Vilket är mitt nyårs löfte :)
Sen resten av veckan får man se vad som händer, kanske jobb dyker upp. Hoppas :) Trist att bara gå hemma ju. Annars jobbar jag inte förrän nästa vecka, natten dock.

Tänker på dig fast det tar emot.
--
Alexandra vännen, du ska veta att jag finns här för dig. Vet hur ont sådant gör, har ju själv gått igenom sånt ett antal gånger. Är det något så har du mitt nummer. Älskar dig vännen.
/ S

Inga kommentarer: