tisdag 20 januari 2009

Gott och blandat.

Dagen blev inte som planerat...
utan vid tre tiden fick man följa med syster (Evelina) till läkaren, för hon glömmer ju hälften vad läkaren säger. Så jag fick vara med och lyssna och så.
Sen min andra syster (Felicia) blev inlagd idag igen. Ska utföra sista operationen imorgon. Hoppas att det blir lyckat ! Sen körde man hem Eve, sen tillbaka till stan för att bla. lämna bilen till pappa och träffa Ullis :)

Tog en fika med ullis på 3kr. sjukt mysigt...var riktigt kul att träffa dig vännen. Massa att snacka om, precis så ska det vara. Men blev tyvärr bara 1h fika, för 18.00 kom Josef och hämtade mig, så begav vi oss till gymmet. Känner att jag har träningsvärk efter igår.. men det fick ge med sig idag =) Imorgon klagar jag väl igen ! Hmpf.

Sen pratade man även med Peter idag, en arbetskamrat från Hörby, han frågade om jag vill vara med och spela innebandy på onsdagar, självklart sa jag ja :) Så plockade fram mina klubbor, JA RIKTIGA och inte, som vissa säger, dildos räknar inte ! Tokiga e vad dem e !
Tillbaka till att jag plockade fram mina klubbor, var ju tvungen att spela lite :) Lite sitter fortfarande kvar. hihi.. och Puma blev ju mer exaliterad än vad jag blev... han bara sprang och sprang efter bollen, så lite dribbling blev det med katten.. hehe. skoj !

BTW Töser, det e på fm. dagar så drabbar inte dansen :) Men som sagt, inte säkert jag ska gå denna terminen. trist men sant.

Ajja, man får väl se om maten har svalnat så man kan förbereda matlådan till imorgon bitti. Jobbar ju som sagt imorgon 7-16, sen efter det blir det ta fram kläder, sen kallar sängen :)

Längtar till imorgon din mysis ! ;)

/S

Inga kommentarer: