lördag 28 mars 2009

Vänskapsdejt :)

En vänskap som aldrig vissnar är min och Alexandra "lassemaja" Larssons vänskap :)

Idag ska hon komma hem till mig och dricka lite vin som jag har köpt till oss.
Känns som evigheter sen hon och jag gjorde något tillsammans! så ska bli jätte trevligt. :)



Jag och Lassemaja i somras :)

Blir lite Guitar Hero och Lips... på HÖGSTA nivån. hihi...

Fredag: Igår kväll var jag bara hemma och tog det lugnt, kollade let´s dance med mina föräldrar.. årsen man mös i soffan med dem.. haha.. även pizza blev det :) Tyckte även att Magnus förtjänade "glasskon" för han var den som hade utvecklats mest ! måste även tillägga att Lailas dans var så underbar !! LOVE LOVE. Tårögd.

Annars idag har man jobbat 8-14.30.. gick bra som vanligt :) Sen har man vilat. Så nu borde jag kanske duscha innan lasse kommer.. hon tar ju 19.24 tåget till mig :) Wooo så skoj vi kommer ha idag !!

Hur är er Lördag ?

/S

Inga kommentarer: