söndag 15 mars 2009

söndag...

Har varit lite dålig på att uppdatera min blogg, men har haft en massa annat för mig än att sitta framför datorn. I fredes var jag först med älsklingen, sen på kvällen bar det av till Jenny och Sebbe, sen utgång med Sebbe och Hamed och Linn. Dock inte Jenny för hon var trött.. =( Men nästa gång vännen när du e piggare får vi gå ut. Var hyftast trevligt ute, inte så mycket folk man kände till. Träffade även älsklingen på B2 så va med han resten av tiden innan vi bar hemåt till han för att sova. Fick även rida på hans rygg :P Jag hade då HÖGKLACKAR på mig, så hade så fruktansvärt ont i mina fötter så Josef fick bära mig hem.. haha... sjukt skoj !

Lördag: Först fikar jag, älsk och Anna på Grappar, trevligt värre :) Sen hem till mig så jag kunde byta kläder och packa väskan.. sen ut till min kusin Jennifer och Tobbe, kollade hur bygget går för dem. Dem bygger ju hus.. sjukt fint kommer det att bli ! Ser redan fram emot sommaren, massa massa grillfester... ME LIKE ! Sen bar vi hem till älsk för att bara ta det lugnt, kollade melodifestivalen, tyckte att RÄTT LÅT VANN !! Hon kommer verkligen ta eurovision med storm.. hade Måns gått vidare hade det varit kört, dessutom gillade jag inte alls han låt, alldeles för vardaglig.. eller vad säger ni ?

Idag : Har jag och älsk varit på Nova, eller jaa.. vi var runt om Nova och inte inne på själv Nova, skoj var det ialf.. .skönt att komma ut !! Sen blev det film och mys.
Nu är jag hemma ialf... har inte sovit hemma sen torsdes !! Så känns faktiskt lite skönt att sova hemma inatt.. men kommer kännas så tomt utan dig.. menar 3 nätter tillsammans och inatt ingen josef =( men vi ses maybe imorgon !! woohoo...

Måste tillägga en sak : Saknar mina tjejer !!!!

Ha en trevlig söndagkväll.

/S

Inga kommentarer: