måndag 16 mars 2009

Monday..

Idag vaknade man redan lite efter 8,00 imorse.. kunde så klart inte somna om igen heller !! Så var det med min sovmorgon. Är ju ledig i tre dagar..sen e det work work work...
Iallafall så håller man på att tvätta.. kan behövas ! Får städa rummet imorgon istället... ska ju iväg till gymmet redan vid 14.00 tiden.. så får snart packa väskan för att duscha i Eslöv.. Sen ikväll kanske man träffar Zara :) ME want. Blir lite fika och så.. ska även höra med Lasse vad hon ska göra... misstänker att bosan jobbar kvällen.. men men... får ju kolla upp det sen på subway :) Annars idag händer det väl inte direkt mycket mer.

Måste säga att det kändes riktigt skumt att sova hemma inatt..men även så Underbart ! Så på onsdag får jag mysa med min man igen.. sen blir det inte förrän till helgen (lördag) igen. Lika bra de, så man inte går varandra på nerverna. :) Blir en tuff vecka framför mig... usch usch jaa... Dessutom jobbehelgen... bra med pengar ialf om inget annat... hehe.

Bara tre veckor kvar till Norrland.. wooo ska bli så himla skoj.

Nej, dax att kolla tvättmaskien samt packa min väska.
ha de fint mina läsare.

/S

Inga kommentarer: