torsdag 12 mars 2009

Sista Jobb dagen för denna veckan..

så himla skönt, är ledig hela helgen :) underbart underbart.
Jobbar idag med, 16-20.30, men jag älskar att jobba torsdagarna, för dem e så roliga :) Hon har nämlingen kören på torsdag, och det e kul att sjunga med dem, och hon e super duktig på att sjunga. En stolt Sandra japp ! Idag blir det taxi dit och hem, lite trist måste jag säga, solen skiner ju så fint.. men det visste ju inte jag igår att den skulle gör de.

Efter jobb ska jag äntligen få träffa min man !! Längtar så himla mycket efter dig.... bara några timmar kvar tills jag kan få pussa dig.... hålla om dig.. känns som en evighet sen, fast det var senast söndes vi umgås... dock sågs vi på gymmet i måndes. Men gymmet räknas inte, eller ?

Fram tills man jobbar ska jag slappa lite, duscha, käka.. ja det vanliga.. :)

Hur är er torsdag ?

/ S

Inga kommentarer: