onsdag 11 mars 2009

Jobb åter jobb...

Är svinigt trött... vill bara sova MER !
Igår jobbade man 7-12 i hörby, sen 16-20.30 i Eslöv.. så jag var trött igår, men inte som idag, idag är jag VERKLIGEN trött... orkar fan ingenting.. och ska snart iväg på jobb IGEN, samma tid som igår, jobbar även imorgon den tiden. Måste bara kommentera att Färdtjänst Taxi suger !! Ringde igår och beställde färdtjänst till på torsdag, upprepade det TVÅ gånger, till TORSDAG, nej dem trodde jag sa igår, så taxi chaffören ringde mig och frågade vart vi blev av?! jag bara, asså vi beställde den till TORSDAG, så det första jag får göra när jag kommer till jobbet är att ringa och boka ny tid ! Drygt !

Måste även tillägga att jag KLARADE matte provet :) Var tydligen en av dem bästa i klassen, se där ! och då innebär det att alla fick typ IG... stackare! Så jag e super glad idag :)

Ogillar mina drömmar skarpt när du inte är i närheten... men jag vet inte om jag ska vara glad eller hmm.. arg ? besviken ? vill jag ?

Nej dax att fixa mig !! Ha de bra mina läsare... om jag nu har några.

/S

2 kommentarer:

Anonym sa...

You are utmanad!

AnnaMaria sa...

Klart du har läsare gumman :)