måndag 2 mars 2009

A moment like this


Would you catch me if i fall ?

Jag trivs inte med mig själv när mina tankar går på spinn.
Alla tankar bara gör som dem själv vill, dem går bara inte att
kontrollera. Jag försöker, tro mig.
Ingen har sagt att det är lätt, men jag lär mig. Ett steg i taget, inte sant ? Jag vet att jag borde lyssna på dig, men jag kan bara inte lyda ditt råd. Det är för svårt. jag vet att du inte kommer förstå ändå, inte ens jag själv gör det.

Hur ska man få en annan person att förstå när man inte själv gör det? Jag vet jag borde.. men nej. Kanske får du snacka vett med mig igen Marika :P haha... men du vet också att det bara inte går. What ever.. Tiden utvisar när det känns bra, tills dess.. är det min och Marikas hemlis.

Då har man ialf kommit en bit på vägen i rummet, all tvätt e strax klart, har soreter en del saker. Plockat undan, bara dammning, damsugning, tvätta golvet och garderoben kvar. Sen e man DONE ! Tur man e ledig imorgon med :) Sen om det blir gymmet eller ej vet jag lite senare, beror ju på om jag har bil eller ej, plus jag vill verkligen träffa min underbara pojkvän =)

/ S

Inga kommentarer: