måndag 2 mars 2009

Helgens festligheter

Fredag : Var man hemma hos Jenny och Robin, blev lite spel, musik och lite dricka.. ja bon auqa blev det för mig :) Var ju nykter eftersom jag skulle jobba lördag. Sen efter jenny och robin begav jag mig hem till Nagy för att träffa älskligen, sen hem till han för att sova :) MYS !

Lördag : Jobb 8-14. Sen efter jobbet begav jag och Alexandra "Lasse" Larsson till Nova och handlade lite. Jag handlade en jätte söt kjol, ett linne, leggings och ett par söta skor :)
Kvällen var jag hos David Dobak eftersom han fyllde år i torsdes, så vi firade han. Folket drog till Hgb förutom jag, älsklingen och ante. Vi gjorde Eslöv istället.. Ir jag och joffe gick eslövspubrundan :P hehe.. mycket trevlig kväll !

Söndag : Bara en massa söndagsmys med älsklingen.. superduper mysigt :) Film, som jag dock somnadeifrån.. sen blev det massa onyttigheter också. även lite pluggande, gjorde Test 1 och fick rätt så bra resultat ! super nöjd :)

IDAG: Blir det städa, tvätta, plugga, kanske även en tripp till stan, måste posta lite saker..
även gymmet idag ? hmm... får se.

hur var er helg ? hur ser er dag ut ?

/ S

Inga kommentarer: