torsdag 5 mars 2009

Bläää åt tankar....

Jag hatar verkligen att vara så jävla nervös inför ett prov, ett prov ? ett jävla (ursäkta språket) PROV?!?! Hur fan ska det gå sen när jag verkligen sätter igång med studierna? Nej nu ska jag inte börja analysera saker och ting. Vilket jag är expert på!! Speciellt saker och ting som borde ha släpps, saker jag inte längre ska tänka på, saker som gjorde ont, men som ska vara läkt nu, om jag kunde, hade jag pratat om det. Men ah nu vet jag inte längra vad jag pratar om, haha... matte ? njaa.. ah vem vet. Varför ska jag allt tänka?! Jag vill aldrig mer tänka, kan inte saker bara ske naturligt? FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN åt tankar... dem kan bara begrava sig själva och aldrig mer komma tillbaka! Vill bara ha fina underbara tankar, som min man :) <3.
Jag vet inte varför jag är så NEGATIV just nu.. hmm... man får väl ha såna dagar.. alla dagar kan ju inte sväva på moln alltid. Som jag önskar... ibland finns det även dem dagarna jag VERKLIGEN hatar alla LUGN MUSIK som jag, Ja jag stoltserar det, älskar. Men just känner jag bara blää bläää blääääääääää.... jag bara stör mig ! VARFÖR ?!?!?!?!?!?!?! Förlåt att detta inlägg kanske inte är så roande, men jag var tvungen att spy ut lite galla.... och jag vet inte varför jag spyr galla. eller? skitsamma... nu har jag spytt färdigt. Tror jag... vilket flummigt inlägg..
Nej jag har INTE spytt färdigt, först slutar allt funka med mobilen, ja dax för en ny, I KNOW ! sen medans jag skriver klart detta inlägget, och trycker publicera så försvinner hälften av texten, en hälft ni inte lär få se. För det har jag glömt.
Något positivt är ialf att blogspot sparar inläggen automatiskt, grattis till det ialf. Nej orka, får nog sova bort det NEGETIVA jag..

Godnatt alla !!

Saknar dig min man ! Du och jag Josef. Puss !

/ S

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch inte ska du vara negativ snäckan! Provet kommer att gå hur bra som helst! puss