söndag 8 mars 2009

Håller söndag.

Igår blev det lördagsmys med kinamat , film och Spel med älsklingen efter jobbet :)
Så mysigt. Riktigt typiskt lördagkväll.

Idag ska jag verkligen hålla SÖNDAG, ska verkligen bara slappa och slappa och åter slappa. Har till och med ätit godgod frukost. mums !
Känns även tomt nu när älsklingen har åkt hem, och vi har bara varit ifrån varandra o 30 min ! Han har ju tenta på Torsdag så han skulle plugga med grabbarna idag, gör du rätt i sötnos ! Make me proud ! hehe... eller hur det stavas !? Min engelska är ju inte på topp direkt :P

På tal om annat så hittade mamma en artikel i metrotidningen, en utbildning i Lund, undersköterska :) Och vet ni vad ? det är inte komvux, så jag ska fan söka dit, går hellre i Lund än i Eslöv, träffa nytt folk =) inte fel, eller vad säger ni ?

Nej nu ska jag kolla lite film och bara mysa !
Ha de fint alla.

/S

Inga kommentarer: