tisdag 17 mars 2009

Utseende..

Vaknade upp idag och bara kände för att göra om bloggen... men den är inte riktigt färdig än, var tvungen att ta en paus i det hela och städa mitt rum ! Bara dammning och dammsugning kvar.. sen e det klart ! =) Skönt att man får undan allt på förmiddagen så man får dagen och kvällen fri.

Så bloggen fortsätter jag med ikväll istället... blir gymmet nu under dagen.. vet dock inte när.. sen kanske mys med älsklingen hemma hos mig ? Hmm.. kanske även borde plugga lite också.. så man inte sitter med de dagen innan !! Ska vara klart till på Fredag men sen så jobbar jag kvällen på torsdag.. så vore bra att få det gjort idag ! Imorgon är det ju dansen :D Ser fram emot ! Kommer dock nog inte vara med iår på uppvisningen.. jobbar hela den veckan... och vill inte direkt ta ledigt för att dansa. ni vet, vuxenlivet !!

Igår var en mysig dag... först gymmet som sagt... sen kidnappade min man mig ! haha.. skoj skoj med impulser. Sen bar det av till subway och snacka lite skit med Bosan :) Sen kom Zara och då gick vi och fikade på Grappa och sen kom lassemaja också :) SKOJ ! Saknar er tjejer !

Ne nu ska jag få det sista gjort... sen slappa lite =)

hur är er tisdag ?

/S

Inga kommentarer: