torsdag 5 mars 2009

Torsdag

Nyduschad och fräsch :) Finns inget bättre än att vara nyduschad, speciellt efter jobb !
Var hemma redan 8,45 idag, skönt. Så nu slappar man bara innan man ska in till stan för att PLUGGA matte ialf minst 2h i skolan. Sen får man såklart plugga mer.
Pluggar det jag VET att jag behöver hjälp med i skolan, sen resten fixar jag själv :)
Sen blir det även en tripp till gymmet idag.. wohooo... ben, rygg och axlar. Minns inte senast jag tränade dem delarna ! Men så är det när man jobbar varje torsdag, ialf fram till Maj.

I mitten av mars får jag reda på om jag kommer in på förberedandekurs för KY - utbildningen, undsköterska som startar i Aug-sep. Men först måste jag läsa två kurser som startar 24 mars - 12 juni. Så håll tummarna att jag kommer in :D Vill verkligen detta !!!

Hur kan man sakna en person så mycket som jag gör ?!

Förresten, bara 4 veckor kvar tills vi drar till NORRLAND/FINLAND... ska bli så skoj !
Åka skidor (för första gången), Scooter, Isbastu, festande.. oj oj detta kommer bli så skoj :))
Är så glad att du följer med J<3. Hoppas nu att du kan ta ledigt en dag !! Annars kommer saknaden bli olidlig... utan dig i 10 dagar ? hmm... men inget jag behöver bekymmra mig över nu, för som det ser ut nu ska du ju med =)) NAJS som tusan !

Nej nu ska jag klä på mig, käka innan jag ska ta tåget, alltså om en timme !
Gud vad kl går snabbt....

Vill även tillägga : GRATTIS MARIKA !! <3 hoppas du får en underbar dag !! Lycka till i London !

Ha en toppen torsdag !!

/ S

Inga kommentarer: