måndag 23 mars 2009

Ibland..

....Kan man börja undra över vems ens rikiga vänner är ?
Just nu känner jag att jag bara har en som jag verkligen litar på... och det är du älskling.

Men vad händer då med alla resterande "vänner" jag har ? just nu känns det som om alla e bekanta till mig, för det verkar nästan som om alla skiter i en bara för man skaffar pojkvän, man får aldrig vara med på något.. och får man vara med så blir man tillfrågad i sista minuten, precis som man bara frågar för att vara snäll. Eller så får man själv lyfta på luren och fråga folk vad som händer etc. Vilket e alltid. Börjar bli trött på det nu... ska bli intressant att se hur länge det går innan man pratar med sina vänner igen, för jag tänker sluta höra av mig ! ( Eller jag kommer ialf inte höra av mig lika ofta som innan )Hör inte ni av er till mig så varför skulle jag höra av mig till er ?

Vad har annars hänt den sista tiden ?
I helgen var man med älsklinge på Entrén sen blev det en fika med natti, skoj var det att träffa dig igen vännen =) Sen på kvällen blev det middag hos Mommi ( Farmor ). Väldigt gott !!
Sen resten av helgen var det bara slappa hemma hos söt. Mysigt värre.

Idag har man varit på gymmet med Virre, Söt och tokhenke. Gick ganska bra =) Sen var man hemma hos söt en stunde innan pappa kom och hämtade mig. sen har man bara varit hemma och slappat. Imorgon börjar man då den förberedande kursen i vård och omsorg :) Ska bli spännande ska jag lova er :) Nej nu e jag för trött för att sitta här.. ska nog kolla lite tv ni.

Ha de toppen :)

/ S

Inga kommentarer: