söndag 22 februari 2009

Wooo

Lite uppdatering om helgen:

Fredag: Först jobbade man, i Eslöv, slutade redan 14.25, så 35 min tidigare. inte fel.
Sen begav man sig hem, packa väskan duschade, letade fram kläder. Sen var det dax att ta tåget in till min älskling där jag fixade mig. Eller ja gjorde det sista. Sen blev det lite mys innan jag begav mig till Jessica. Hon stod för förfesten, så det var jag, Bosan och Lasse.
Sen möte vi upp ullangullan på tåget, vi skulle till Lund och spela Biljard :) Sen möte jag upp Zara i Lund, efter biljarden blev det Herkules. Hade en toppen kväll ! Tack tjejer.

Lördag: Jag och lassemaja föjde med Zara till Lund för att hämta hennes bil sen blev det även en tripp till Nova. Sen hem och sova. Sen hämtade älsklingen mig, sen blev det hem till han.. lite film och så. Super mysigt :)

Söndag: Var så klart med älsklingen fram till 18.00 då han skulle på möte med fotbollslaget.
Saknar dig min tok !!

Hur har er helg varit ?

/S

Inga kommentarer: