tisdag 3 februari 2009

Dag för dag

Ny vecka med massa att göra.

Måndag : Alltså igår, var jag först på tåbelund med lillasyster, skulle bara kolla hennes sår, såg ju inte så fint ut ! men nu e det rent och fint, läker jätte bra dessutom !!
Sen tog jag och syster en tur till Subway och käkade och snacka lite med Lassemaja :)
Sen körde vi hem, sen körde jag tillbaka till Eslöv för att hämta upp Ida sen for vi till Centersyd. Köpte lite saker till mig själv. men även en present till Jozsef <3.

Tisdag: Idag ska jag och J <3 kolla på tårta, eller ja vi ska beställa dem till på lördag :) Sen blir det väl hem till han och mysa lite innan vi ska träna. Beach 09 here I come :)

Onsdag: Först matte lektion, sen innebandy sen UM. Sen dansen på kvällen.

Torsdag: Jobb + plugga matte.

Fredag: Matte och hjälpa lassemaja att flytta hem.

Jaa någorlunda så ser min vecka ut mån-fre. Full späckat schema eller vad ? men det e skönt att ha något att göra :) Dock ett minus att jag inte hinner träffa J <3 så mkt, men han har ju själv lika mkt att göra så =)

Hur ser er vecka ut ?

/S

Inga kommentarer: