torsdag 5 februari 2009

Karamell.

Då var det torsdag idag, ska jobba om 4h. =)
Lite nervöst är det måste jag säga, första riktiga arbetsdagen i Eslöv idag ju. Nu får jag klara mig själv, så rabblar i huvudet vad det är jag ska komma ihåg att göra. Men det ska säkert gå bra =)

Igår, spelade man ju innebandy, blev tacklad så jag slår i hela höften, aj aj aj... så mkt dans blev det inte på kvällen, lite trist !! Men den nya dansen ska bli rätt skoj ändå, kommer vara typiskt jazzigt.. woo =) ska dansa till den New York låten. Komemr bli så bra så.
Sen blev det även en fika på dagen med Therese, även med Virre, Anna och Mia. Trevligt =)
Sen blev det en tripp hem till pojkvännen. <3

Ikväll efter jobbet ska man träffa lassemaja.. fika och så. =)
Nej nu får jag nog räkna lite matte så man inte kommer efter.

Hur ser er dag ut ?

/S

Inga kommentarer: