torsdag 12 februari 2009

Can you feel it

Gud vad denna vecka går snabbat ! Snart helg :) Elr ja , för er som inte vet så har inte jag helg förrän var tredje helg ! jobbar två lördagar, ledig en, etc.

Well, Igår var man med sötnosen,mysigt mysigt, hade verkligen kunnat stanna hos dig igår, laga mat tillsammans, bada ja de vi snackade om ;) Men tyvärr så kallade dansen på mig.
Blev hämtad 18,50 av Pernilla och Zara, woo... sen bar vi av till dansen. Som vanligt får dansen mig alltid på bra humör. Ja du också baby,så klart =)

Idag får man se vad som händer efter jobbet, jobbar 16-20. Så det är rätt lugnt :)
Dessutom ser inte jag det som direkt ett "jobb", för vi har alltid roligt.
Kanske blir en tripp ner till B2 med tjejerna, men får helt enkelt se om jag orkar.

Imorgon kanske ;) Saknar dig. Puss !

/S

Inga kommentarer: