söndag 8 februari 2009

Helgen..

I fredes blev det mys med pojken :)

Lördag: Först jobb sen hem till pojken och hjälpa han med saker och ting, elr ja, blev inte så mkt hjälp eftersom jag var helt död. Sen hade vi ju vår födelsedagsfest tillsammans :)
Måste tillägga, att jag skrattade så mkt när vi skulle hämta våra tårtor att det nästan var pinsamt, okej josef skrattade så klart också, men mer diskret !


Här får ni en bild på varför vi skrattade:




Ni ser kanske felet ? hahahahahahaha...

Iallafall så var lördagen väldigt lyckad, god mat, trevligt sällskap. Enda tråkiga var att jag blev ju dålig.. :( Vill iallafall tacka alla för dem fina presenterna :)

Älskade verkligen det jag fick av dig baby, ska ta foto på det så ni också kan få se vad jag fick :) Och jag borde kanske inte ha köpt en helikopter till dig, du verkar ha fastnat ganska bra för den, så jag har ju fått lite konkurrens nu måste jag ju säga ;) Nej, men jag e glad att du gillade det. hihi.. :)))

Söndag : Fick nog feber redan igår kväll.. Så har legat hela dagen. Men sötnosen har tagit väl hand om mig :) Saknar dig redan.

Är fortfarande helt rörd av ditt kort jag fick :) Du är så himla gullig, jag hoppas också att detta kommer att hålla länge till :)

Du och jag baby. <3

Hur har er helg varit ?

/S


2 kommentarer:

AnnaMaria sa...

Guud så söta ni e tillsammans :) och du är jättefin på kortet gumman! Lila är din färg ;)
Puss

Sandra sa...

Tack vännen :) Puss