torsdag 19 februari 2009

Dålig uppdatering.

Förlåt att jag inte har uppdaterat min blogg, har bara inte haft något att berätta direkt.
Jobbar ju hela tiden så det händer inte så mycket i mitt liv just nu.

Igår var det ialf jätte skoj på jobbet, hämtade först, vi kallar henne för Maria, från fritids, sen hem till henne och fikade. Efter det begav vi oss till min älskling, plockade upp han sen for vi ner till Trollsjön, där "Maria" fick gunga. hihi... Min man fick följa med mig eftersom jag inte kan bära upp henne i gunga själv. Både för tungt och jag förstör min rygg.
Måste även tillägga, jag har ju då väldens underbaraste pojkvän ! Hur sött är det inte att han gav Mojjes skiva med barnlåtar till henne ? aaaw.. "Maria" älskar då musik.

Så vi lyssnade på skivan innan det var läggdags och vi båda gillade musiken så vi dansade lite runder i rummet hennes.. hehe.. skoj skoj !!

Idag är det jobb, samma som dem andra dagarna 14.00-20.30, sen efter jobbet ska man hem till sötnosen och mysa !! Saknar dig så himla mkt, LÄNGTAR !!

Ja nu måste jag fixa lite saker inför jobb. ha de fint !!

/S

1 kommentar:

Anonym sa...

Naw är så glad för din skull hjärtat. Ni är ju verkligen ursöta ihopa också! Titta, nu kan jag kommentera =) lovely! puss