måndag 16 februari 2009

The Day After the Weekend.

Denna helgen har varit såå sååå underbar :)
I fredes blev det aldrig att man stannade hemma, utan det blev en tripp till centersyd med Anna , sen hem och fixa oss sen en tripp hem till Nagy. Där jag såklart träffade min älskling.
Blev ialf ingen utgång för oss, jag skulle hem, skulle ju jobba i lördes.
Och då för detta mig till lördag, hade så himla kul på jobbet måste jag tillägga, först lite bad, sen lite fika sen en tripp ner till trollsjön där vi gungade och matade fåglarna, en helt underbar mys dag :) Sen hem till baby som hade gjort värdens godaste räkröra.. mums !
Och ja, det blev bio, Valkyria :) En väldigt bra film.

Sen sov älsklingen hos mig, så vi mös halv dagen igår, sen tog vi Lufsen och tog en promenad i"skogen" vi var ialf ute 1h. Lite snöbollskrig blev det också.. haha :D Sen efter allt skoj åkte i vi hem till han och fortsatte mysa.. dock var jag skit tröt så somnade till ett X antal gånger under filmen :) Sen blev det en snabb runda för mig att springa ner till Subway för att säga hej till Nicole som har varit på besök över helgen bara. Sen en runda hem till älsklingen igen, då blev det lite spel så vi inte skulle somna igen :P hehe.

En toppen helg !! :)

Hur var er helg ?

/S

Inga kommentarer: