onsdag 25 februari 2009

Jag bara VILL...

Blev tyvärr ingen runda inom Subway, så får smitta förbi på fredag istället :)

Måste säga att jag har haft en super mysig em/kväll med Darlingen. Lovely. Saknar dig redan, men vi ses ju på fredag, då din kudde e min kudde. hihi...

Dans idag gick sisådär... fattar inte, denna dagen har varit super skum !!
Min hjärna ha strejkat, jaa jag menar det också, inget har gått som jag har velat.. räknat fel typ HELA tiden, fast jag vet att jag KAN det. Likaså med dansen, jag kan stegen, men det vill bara inte gå ihop?! Men men, next time... hiih.. ang. dräkterna så hann jag inte prova dem eller se dem, får bli next time de också. :)

Nu ska jag bädda ner mig och mysa framför en film, var ett lite tagsen man la sig ner och verkligen tog det lugnt, annars har man bara släckt lampan och somnat. Men nu jääääävlar.. hehe, dax att välja film ! En sak som fattas för att denna mysiga kvällen ska bli fulländad är DU <3, Jag bara VILL, Nu... men snart ;)

Hur har er onsdag varit ?

/s

Inga kommentarer: