onsdag 10 juni 2009

You are my man.

Kommer jag någonsin le igen ?
Just nu känns allt så hopplöst !
Jag vill bara bli begravd, någon frivillig ?

Allt känns så, så, ja jag kan inte beskriva det... jag vill bara här ifrån. Jag skämms så otroligt mycket.. varför händer sånt här mig? Jag hjälper människor i vardagen, jag bryr mig för mkt om folk, är detta tacken jag får tillbaka ? isåfall vill jag inte ha den.

Jag vill bara att allt ska vara normalt igen !!!!!!!!!!
Jag känner bara för att ligga i sängen och aldrig resa mig igen, vill inte leva mer !! Känner inte för att göra någonting, allt känns bara så meningslöst... vad är meningen med livet om man ändå bara får känna på smärta ?
Jag som alltid är positiv, glad, vill hjälpa människor etc. så varför händer detta mig??? Jag är alltid försiktig.... så hur gick detta till ?? Vad händer med mig ?!

vill bara SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIKA...

Inga kommentarer: