onsdag 3 juni 2009

Ny månad.

Då var det Juni, gud vad tiden går snabbt alltså ! Skadat.
Men äntligen är det sommar, älskar verkligen sommarne.. wooo ! Love love.
Ja vad har nu hänt den sista tiden ? jo, jobbade hela helgen som ni vet, var på krogsvängen som var helt okej. Sen söndag var man på marknaden och åkte karusell med min brukare. Josef var också med.. mys ! sen fikade vi hemma hos min brukare. trevligt. Dock brännde jag mig :( smörjde ju aldrig in mig.. sen måndag var man ledig.. så blev stranden med Josef, henke, sofia och niklas. trevligt :) så det fick bli årets första dopp ! och brände hela ryggen gjorde man också ! smörjde ju bara in dem ställen där man hade bränt sig från söndes.
Annars har man pluggat, haft sista prov/tenta nu.. hade sista idag.. så skönt att det e över. Hoppas nu bara att man klarade den, annars e det omprov/omtenta nästa vecka ! :( ialf, skolan slutar den 12 juni.. så snart sommarlov :) wooooooooohoooooooo............

Nej nu måste jag klä på mig och fixa mig lite, jobb 16-20.30.
Ha de fint alla !!

Inga kommentarer: