onsdag 24 juni 2009

090624

Idag är det onsdag och solen den skiner såååå underbart :)
Ja, ni undrar säkert varför jag e uppe nu när man inte börjar jobba förrän 14.00, jo dem ringde från Hörby runt 7.00 för att se om jag kunde jobba hos dem, men det kan jag ju inte eftersom jag redan jobbar idag. Tror ni man kunde somna om då ? Nejnej, magen den börjar skrika efter mat, ligger och vrider mig och verkligen försöker somna om, men det går inte. Nu har jag fått lite mat i magen, kollar lite saker på nätet förhoppningsvis kan jag somna om en timme sen :)

Bakåt i tiden: Jo, midsommar var super skoj :) Började dagen med att jobba, sen blev det mat och annat hos Bibban, sen cyklade, ja ni läste rätt, cyklade jag och josef ut till Robin, mot ellinge. Hade en super trevlig kväll hos han! Tackar man för !

Annars har man inte gjort så speciellt mycket, jobbat, fikat med Nicole och Lasse. Umgåtts med mannen min <3.

Nutid: Åh, idag är det bara att gilla läget, då menar jag det också... idag blir det massa bad tillsammans med min brukare.. inte helt fel att få bada OCH sola OCH få betalt för det. Jag gillar det !! :) Så kommer förmodlingen resten av min vecka att se ut. hihihi...
hur är er vecka ?

/S

Inga kommentarer: