torsdag 18 juni 2009

Dagen innan midsommar.

Idag är det då torsdag, och då har man fortsatt där man avslutade sin städning igår.
Nu är allt klart :) Skönt... Trodde dock att det skulle ta hela dagen idag med, precis som igår.

Igår var man då med Ridde :) Tog en fika på grappa, mysigt väder fick vi också. Sen bar vi hem till henne, där stod Henke och lagade mat, fisk, sås och potatis. Mycket gott :)

Idag ska man träna.. kan behövas ! börjat äta massa onyttigt,som godis... vad händer med mig ? JAG, som aldrig e godissugen ? hmm... Sen efter gymmet ska jag va med min älskling, ska kolla film och mysa hos mig. :) Sen kommer även min farbror ner från Sundsvall, han och hans 3 kompisar kommer hit för att fira midsommar. så ska faktiskt bli skoj.

Imorgon, ja än så länge vet jag inte vad som händer, men det här med midsommar får en nästan att inse vem som är sina riktiga vänner, och vem som bara är en vän, som vem som helst. Jag vet ialf vem som är nära vän till mig :)

Förhoppningsvis blir det hem till Robin, som alla andra.. där har jag ialf en riktig vän, Nicole :) Vi ska ha en riktigt fest kväll a la nicole o sandra :) Det fick mig att tänka på att jag måste ju till systemet ! ups ! Hmm, kanske borde åka in tidigare då, så man har fått det gjort innan gymmet.

Nej nu ska jag nog duscha lite, visst kanske onödigt för jag ska träna sen, men tror inte ni heller hade velat gå runt i stan i svett och dam!

Hur är er dag ? Er midsommar ?

/S

Inga kommentarer: