onsdag 3 juni 2009

kommer bara nämre..

känner att jag snart inte orkar mer,
allt har väl ett slut förr eller senare, eller ?
känns som allt bara åker ut för stupet,
jag bara står där och tittar på medans allting trillar ner, bara försvinner.
Långt bort, bort från mig.
Ensam står jag kvar på bergstoppen och tittar ner, i ett svart hål.
Just så känns allt.

Ingen förstår någonting !
Ingen bryr sig heller !
Finns ni verkligen där som ni säger ?
Kan man verkligen lita på folk ?
Om jag faller, tar du emot mig ?
Eller är det bara något du säger ?

Jag orkar inte meeeeeeeeeeeeeeeer,
jag vill också fall ner i hålet,
jag vill inte ensam stå kvar.

Varför ??

Bara lämna mig ifred.. jag har inte bett om det.
Jag orkar snart inte länge till bära på det, snart brister det.
det är alldeles för tungt. To heavy !

Utsidan : Happy happy... insidan: SKRIIIIIIIIIKER.....
Jag kan inte, det är omöjligt.

som sagt, to heavy !!

Inga kommentarer: