måndag 2 november 2009

Tog denna från Camilla..

VEM
Vem sov hos dig senast?:
Jozsef
Vem tror du tänker på dig just nu?: Jozsef
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa?: Jozsef
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms?: Linn Loodin
Vem har du senast ringt?:
Jozsef
Vem kommer du aldrig att förlåta?:
- - -

VAD
Vad får dig att bli rädd?:
Mycket..
Vad gjorde du i helgen?: Var på 25 års fest, ullared, 23 års fest tog det lugnt.
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever?: Gått under..
Vad har du på dig just nu?: Siden shorts och siden linne (pyjamas)
Vad tänker du på just nu?: Hur dumt detta är.
Vad för mobiltelefon har du?: Samsung touch.
Vad är det för färg på din vänsta strumpa?: Grå

ÄR
Är du snygg?:
Är du brunett?:
Ja, och stolt är jag :)
Är du orolig för något just nu?: När är man inte ?
Är du lycklig?: Det tycker jag
Är det snyggt med rosa strumpor?: Klart..
Är du mysig?: Absolut !
Är det snyggt att vara riktigt smal?: Det beror på hur smal..
Är du ensam just nu?: Ja, älsklingen gick precis.
Är det soligt ute?: Nej, det är mörkt.

HAR
Har du någonsin ljugit för en vän?:
Endast vita lögner.
Har du blivit sviken av en vän förut?: Ja
Har du plattat håret någongång?: Ja det händer några gånger i veckan
Har du något husdjur?: Ja, en katt.. fast han bor förnärvarande hos mina föräldrar
Har du gått ner i vikt förut?: Ne bara upp !
Har du hål i naveln?: Har haft
Har du några tatueringar?: En.
Har blåa ögon?: Nja, mer grå/ blå.
Har du varit i Asien?: Nej.

VILL
Vill du ha breda höfter?:
Nätack.
Vill du vara smalare?: Ja det vill jag !
Vill du ha en hund?: Vill ha mina föräldras hund :)
Vill du att det ska vara soligt nu?: Jaa!
Vill du vara singel?: Nej jag är lycklig med min Jozsef !
Vill du sova just nu?: Nej.

KAN
Kan du cykla fort?:
När det brinner i röven kan jag nog cykla fort :)
Kan du sminka snyggt?: Ja det tycker jag.
Kan du springa långt?: Kondis är inte det bästa..
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka?: Kan jag säkert.
Kan du bita dig i tån?: Kanske..
Kan du vara sparsam med pengar?: Är ganska slösaktig, men jag försöker :)

HUR
Hur vill du ha det i ditt rum?:
Mysigt
Hur vill du bo?: Som jag bor idag.
Hur är ditt drömjobb?: Sjuksköterska
Hur mår du egentligen?: Som Camilla säger, jag lever.
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig?: Som min pojkvän är.
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig?: Som min pojkvän redan gör.
Hur många solglasögon äger du?: 0.
Hur länge ska du vara vaken idag?: Tills jag somnar.

SKA
Ska du sova snart?:
Nej.
Ska du utomlands i år?: Nej.
Ska du ha något svart på dig imorgon?: Har inte planerat så långt än.
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej?: Spelar det någon roll ?
Ska man va lång eller kort när man är kille?: Spelar det någon roll ?
Ska du duscha i morgon?: Duschar varje dag, så det tror jag nog att jag ska. :)
Ska du köpa något i veckan?: Med all säkerhet.

Inga kommentarer: