tisdag 24 november 2009

Jag tror..

.. att jag vill tillbaka till blogg.se.
Jag vill kunna göra så mycket mer med min blogg än vad man kan med blogspot. Här är man så begränsad gällande utseendet. Lite trist.

Meddelar här om jag bytar :)

Idag har man varit iskolan, har haft metodövningar, var riktigt kul!!
Vi fick lära oss om hur man lägger om ett ben, fot, arm, hand, amputerat arm/ben, armbåge/knä. Sen fick även lära oss hur man tar ett blodprov. Var skit kul att sticka en i armen, har alltid haft lite obehag över de. Men det var lätt :)
Annars har man nyss käkat.. köttbollar med pommes och bea :) Gott & enkelt.
Nu är det strax att plugga.. blää :(

Ikväll ska jag hem till ÄLSKLINGEN !!!!! :D

hur är er tisdag ?

2 kommentarer:

Anna Maria sa...

Oh metodsövningarna var riktigt roliga!
Tro mig, när du sen gör detta på patienterna är det ännu roligare :) och spännande för det är riktiga patienter. :D
lycka till gumman!

Milla sa...

haha ja vi har det så trevlig på blogg.se =)

Ang. mitt blogginlägg så är det karlar. De ska alltid ställa till det =)

Vad händer till helgen? Var winnerbäck bra? puss