måndag 16 november 2009

Måndag

Helgen har bestått av Idolmys, jobb, Ilirs 30 års fest som var AWESOME, massa plugg.
Har varit en bra helg. Synd bara min man var sjuk och inte kunde uppleva festen med mig.

Idag har man ringt Enhetschefen på Trollsjögårdens äldreboende, ska kartlägga en organisation om dem. Så jag måste intervjua och sånt. Jag som är dåligt på sånt, men men det ska nog gå bra. Bara jag hinner bli klar i tid, Enhetschefen hade ingen tid denna veckan, inte förrän måndag nästa vecka. så jag får hoppas att en teamledare har tid att träffas i veckan så jag kan börja med arbetet, annars får jag byta boende.

Idag är det även Dans som gäller.. trots att jag är trött så ska det blir skönt att röra sig lite, sen efter dansen blir det kanske en runda hem till älsklingen, om han kunde ses idag. Hoppas ! :)

Hur är er måndag?

/S

1 kommentar:

Evelina sa...

När behövde du min diktafon? Pappa lånade den för två veckor sen så du får hämta den av honom :)