söndag 22 november 2009

Helt magiskt !

Såg Lars Winnerbäck igår i Kristianstad tillsammans med Martina & Kjellman.
Var helt magiskt igår... dock blev jag besviken över TVÅ saker, när han sjöng varning för ras (som jag älskar) var helt magiskt och underbart men jag förväntade mig faktiskt att Anna skulle komma in i låten och göra den hel. Ni som har lyssnat på Live varning för ras förstår vad jag menar. Men den var ändå magisk. Gåshud över hela kroppen, tårarna var inte långt ifrån att rinna ner från kinden. UNDERBART. Andra grejen var att han kunde byta ut en del låtar och tagit in gamla godingar som man bara måste ha med. Alltså låtvalen kunde varit bättre. Men jag är ändå nöjd med gårdagens spelning.
Längtar redan till nästa spelning.. vilket jag hoppas på att han har spelning till sommaren igen.

Bilder läggs upp senare idag, här och på facebook.

Just nu sitter man i Josefs skola i Lund och pluggar, elr ja, jag skriver mitt projektarbete som ska vara inlämnat på tisdag. Så då var pausen slut. Dags att börja skriva igen, pust !

Tur jag har lasse i hörlurarna så jag kan ta mig igenom arbetet.

Efter "skolan" ska vi hem till mina föräldrar och äta middag. MYS !

Hur är er söndag ?

Inga kommentarer: