fredag 16 oktober 2009

Trying to recall

Ja jag har då bestämt mig för att ta vaccinet mot svininfluensan, gör det bara för kommunen vill det, jag arbetar ju med människor så det är inte merän rättt egentligen , fast jag är jävligt skeptiskt till den !!

Annars händer inte mkt just nu, är fruktansvärt trött.. orkar inte med något känner jag.. dock jag har kört konditionspass två dagar i rad.. ska fan gå ner 6 kg innan nästa års skrift !! :)
Så hädan efter blir det ingen styrketräning utan bara kondition, löpning, cykling lite sånt sen även så klart DANSEN :)

Idag ska man kolla på Idol tillsammans med Josef, Virre och Daniel, ska blir skoj ! imorgon är det då jobb.. har inte jobbat på ett tag nu så ska väl bli skoj :)

Grattis Emmelie till heltidsjobbet än en gång !!

hur är er fredag ?

1 kommentar:

Evelina sa...

Jag ska inte ta vaccinet, har du fått tid till det ännu?
Säg att det blir rejäla smärtor och att man får feber m.m. efteråt, men vi får väl se, Steffi tog den idag..