söndag 18 oktober 2009

Söndagsmys !

Först kan jag berätta att jag hade en trevlig lördag. Började hos faster Cajsa som fyllde år, åt smörgåstårta och hade jätte trevligt. kusinerna lirde på gitarren, trevligt folk med släkt & vänner. Great ! Sen begav jag och älsk hem till mig, Linn & Frö kom.. hade jätte roligt !!

Linn du är bäst !! Man har aldrig tråkigt med dig vännen.. måste umgås oftare ! <3

Nu ska jag snart kolla Harry potter... Lite slapp.. grgrgr.. sen 15.40 hämtar Josef mig, då ska vi ut i Stehag och äta.. så får jag träffa mammsen o pappsen o min vanliga syster :)

Felicia, du ska inte sminka dig merän vad du hade igår.. klär dig bättre :)

Sen ska jag ha massa bus med Luffe & Puma.. så mamma, se till att han e inne när jag kommer :)

nu kallar filmen :) MYS ! (tvätten kallar 14.00, usch)

hur är er söndag ?

Inga kommentarer: