måndag 7 september 2009

Ny vecka, nya äventyr.

Som ni alla märker håller jag på att göra om min blogg.. vet dock inte hur jag vill ha den än så låter den vara som den ser ut nu så får jag bolla med idéer :)
Några förslag?

Idag är det måndag & man är ledig, elr ledig & ledig har lite skolsaker att göra.. sen har man städat lite grann idag. Annars är det dansen som gäller idag :)
Måste börja träna oftare... har ju inte den perfekta kroppen om man säger så.. vältränad är ju drömmen. Sen ikväll blir det nog kolla på fotboll, älsklingen spelar match idag <3. Ska ta & ringa Frö sen, se om min andra hälft hejaklacksledare är sugen. Kanske man även kan klämma in gymmet efter dansen, som sist :)

Bara några dagar till tjejkvällen.. Längtar :)



Miss France !

1 kommentar:

Milla sa...

Hej Gumman! Du har en helt underbar kropp så tänk inte ens i de banorna. Sen kan man ju alltid vilja vara lite fastare osv, men du är superfin som du är.

Jättebra att du skickade ut messen igår =). Nu vet alla tiden =).
Ja, men det är superbra med mat och grejor men som sagt följer jag nog inte med ut sen. Men man får se =).

Kramr