tisdag 8 september 2009

Inget ovanligt..

varit så glad hela dagen för jag trodde verkligen att jag skulle få träffa min älskling, men som vanligt blev det inte så :( han valde gymmet istället.. snällt.. eller ialf kändes det som han valde det. Träffar inte han förrän fre, och då har vi inte umgåtts sen söndes.. visst jag träffa han i 5 min igår.. som om dem räknas?! Sen nästa vecka ser likadan ut.. också fredag man få ses på.. jobbar ju kvällar nästa vecka. Fast vi båda visste att det skulle bli så mitt i veckorna, men varför känns det som det är bara jag som försöker fixa så vi hinner ialf ses 1 h eller något?

Snart ska man ialf hem till stehag, ska äta fläskpannkaka.. MUMS ! Älskar mammas fläskpannkaka. Sen efter det bär det av till jobbet, skönt att jobba så man slipper älta massa saker.

Ha de fint alla.

Inga kommentarer: