måndag 14 september 2009

Ny vecka igen..

Helgen har då bestått av mys i fredes med älsklingen.
Lördag tjejkväll hemma hos mig, tack alla som kom. hade jätte trevligt, hoppas ni också hade det :) <3
Söndag bestod bara av slapp.. såklart med älsklingen, blev massa film tittande. så mysigt.. minns inte senast jag slappade bort en HEL dag. Har för få såna nu förtiden.

Idag har man varit med syster i Lund, hon skulle på ultraljud. Fick se hennes bebis.. helt underbart.. nästan så man själv vill ha nu. Jag blev helt rörd när man såg bebisen spratla i magen, benen for åt alla håll, lika så händerna, en buse <3
Ett mirakel ! Mitt gudbarn. :)
Sen blev det äta lunch hemma hos mig, och nu sitter jag själv. Kollat upp lite saker till skolarbet & så. Sen ska man möta upp Lina Hartman (klasskamrat)på stationen för sen är det DANS <3 love love love. Efter dansen blir det gymmet med älsk & henke.
Hoppas på mys med älsk idag, men tveksamt. han har att göra lika så jag, men imorgon är det tisdag vilket betyder att han sover hos mig. KÄRLEK.

Hur är er måndag ?

Inga kommentarer: