torsdag 23 april 2009

Orkar inte..

.. med all denna falskhet som finns runt om en.
Är så glad att jag inte är med lika mycket som förr.. vem hade stått ut ? bara så mycket skitsnack hela jävla tiden. Folk som sårar folk. Vänner som jag trodde var min/mina vänner har gått och blivit bekanta. Ah detta e fan tragiskt. Är även trött på vissa saker.. då menar jag DUKTIGT trött !! aah bara detta är tragiskt att jag orkar blotta det i bloggen.

Är så jävla glad att jag har hittat vänner som är guldvärda.. vänner som alltid finns där, och som VET att jag alltid ställer upp för dem. Love you all ! <3
Vad hade jag gjort utan er ?
En guldvän är Alexandra Larsson, finns alltid där i vått och torrt. Du är en riktig vän. Synd att fler inte kunde vara som dig vännen, det är det som gör dig unik. You&Me + Friends forever.

Är även glad att jag har världens bästa pojkvän, tack för att du står ut med mig ;) Du är helt underbar, och du finns även där för mig. Även du är unik i mina ögon. Du&jag föralltid hoppas jag. Du gör mig hel. <3 Kärlek !

Nej nu ska jag nanna kudden. Sov gott alla.

/S

Inga kommentarer: