måndag 27 april 2009

Efter helgens bravader

Fredagen pluggade man först lite, sen när älsk slutade skolan begav vi oss till Malmö, Entrén. Sprang runt där i 4h ! skadat.. men man hittade en del ialf. Skor, Tröja, linne, tunika 2 leggings. :) Alltid något. Sen blev det bara en hemma kväll.. skönt !

Lördagen pluggade man på dagen, sen på kvällen begav man sig hem till Emmelie som firades, hon fyllde ju 22 år igår :) Var en mycket trevlig kväll måste jag säga. så den tackar jag för :)
Bilder kommer senare då jag inte har lagt upp dem på min datorn ännu, men ni som är vän med mig hittar dem på Facebook.

Söndag blev det först dans, Afrojam 11-12 och lagom bakis var man ! haha... men jag lyckades ialf ta mig igenom den. Inte sant Zara ? Sen efter dansen begav jag mig åter hem till Jozsef, my darling. Sen gick vi och handlade lite mat inför vår grillning.. wohoo.. hade då årets första grillning igår, hehe.. en väldigt mysig dag var det igår. Tack sötaste.

Idag kommer Carro hem till mig för att vi ska plugga... prov på onsdag :(
Men bara till att bita ihop !

Nej dax att fixa mig. ha de bra alla !!!

/S

Inga kommentarer: