måndag 10 augusti 2009

Snart smäller det..

..imorgon flyttar jag verkligen hemifrån igen. Massa blandade känslor i kroppen, en del tycker det ska bli så så så skönt, medans en annan del är orolig. Jag studerar & har ett extra jobb.. så ja jag kommer klara mig ekonomiskt. Men man kanske inte kommer vara med på en massa roligt hela tiden, shoppa lika mkt. :( Men samtidigt.. jag får mitt eget igen, dessutom en 2:a !! underbart underbart. ALDRIG en 1:a för min del igen.

Måste även kommentera Emmelies inlägg:
Man blev verkligen glad när man såg ditt inlägg vännen,
tror många av oss blev det. Trots man inte alltid umgås så vet man ialf att vi alla är vänner i slutändan. Vi finns där för varandra fast det inte alltid verkar så.
Man tänkte tillbaka på tiderna där vi alla alltid umgicks, det var tider det. Saknar faktiskt dem stunderna när vi alltid var samlade. Vad som hände? jo vi alla växte upp.
Jag hoppas att vi alla snart kan vara samlade igen :)
I mitt hjärta är vi alltid tillsammans.

Nu är det dax för mig att sova. Lång dag imorgon.

Ha de fint alla. <3

2 kommentarer:

Milla sa...

Håller helt med dig Sandra. Men det speciella med vänskapen mellan de flesta av oss är att när vi sen väl träffas är det som vanligt =). Aldrig blir det någon konstig stämning utan alla babblar på som vanligt. Hoppas att du har det bra vännen & jag vill komma o kolla på lägenheten när du börjat komma iordning. Kram

emmelie sa...

Du har så rätt i det du säger gumman, man bryr sig men visar det tyvärr för sällan, jag tycker vi alla ska försöka visa lite mer kärlek till varandra=)