måndag 24 augusti 2009

Första skoldagen...

Då var först dagen över... var mycket information och så, men jag ser fram emot att börja :)
Blev dessutom kvar som skolrepresentant för klassen, trevligt :)
Denna veckan är det skola onsdag & torsdag, föreläsning om sjukvård, ska bli så skoj. Lära sig ta blodprov & annat skoj !!
Va jätte skoj att få träffa alla igen, verkligen.

Annars idag tar man bara det lugnt, älskingen spelar just nu fotboll sen ska vi nanna kudden hos han. Får ju passa på att umgås.. för nästa vecka börjar han också skolan och min dans sätts i gång då blir det nästan bara helger vi kommer ses :S men det fixar vi :) Du & jag ! <3

Nu är det H.I.M.Y.M på tv... !! :)

SES !

2 kommentarer:

Milla sa...

Vad skönt att du ska börja skolan =). Hoppas allt är bra med dig. Vi borde ta en riktig tjejkväll någon dag =). Puss

Milla sa...

haha ja jag hann nog inte mer än och skriva kommentaren innan det damp ner ett sms. Det verkar jätterolig och jag kommer mer än gärna. Pratade med Ridde om det igår också, skitskoj! Jag är helt ledig den helgen också så då har man inga tider att passa. Puss